Известие

Collapse
No announcement yet.

Масло по въз.филтър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Масло по въз.филтър

    При предната смяна на маслото също имаше масло по въз.филтър и по трубите към него смисул само на скобите където са надките сложих някъкъф облутнител исчистих добре и после не съм забелязвал сега смених маслото без да слагам уплатнител и отново има масло по филтъра колата си върви норамално не се забелязва нищо има ли от какво да се притееснявам или да си карам така

  • #2
    Карай си така. Май всички с 2.0тд сме така.

    Comment


    • #3
      Добре де колега на тебе налага ли ти се да доливащ масло следиш ли го щото аз си капвам от време на време

      Comment


      • #4
        И аз доливам

        Comment


        • #5
          То няма начин да не доливаш.
          Alfa Romeo 146 1.9 td
          А3 1.8Т,Lada 1500s

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от patrona Покажи съобщение
            То няма начин да не доливаш.
            Чак да не доливаш не, но има голяма разлика от доливане на 0.5л и доливане на над литър-два
            Огнян Стойнев - Сватбен фотограф

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ogi100 Покажи съобщение
              Чак да не доливаш не, но има голяма разлика от доливане на 0.5л и доливане на над литър-два
              На 1000км или от смяна до смяна?

              Comment


              • #8
                Ако не се лъжа на мотора му дават около 50г. на 1000км.
                Alfa Romeo 146 1.9 td
                А3 1.8Т,Lada 1500s

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от soldier Покажи съобщение
                  На 1000км или от смяна до смяна?
                  Аз лично на моята таратайка доливам от смяна до смяна точно половин литър. При смяната на маслото сипвам 4.5л и ми остава половин литър, който заделям за доливане. Когато му дойде времето го сипвам и после чак при смяната.
                  Огнян Стойнев - Сватбен фотограф

                  Comment


                  • #10
                    Ти си добре
                    Аз доливам 500мл на 1500-2000км. Но установих, че зависи от маслото.

                    Comment


                    • #11
                      то всички дизели сме така...не само 2.0тд
                      варианта е маркучето от мотора да се отскубне и да се пусне надолу някъде да се оттича...
                      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                      OEM & Ventura Garage
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                        то всички дизели сме така...не само 2.0тд
                        варианта е маркучето от мотора да се отскубне и да се пусне надолу някъде да се оттича...
                        То и аз съм го направил това,макар че цапа съвсем малко, ръгнах го в един кръгъл отвор към калника. Но това е само за да не цапа филтъра, не помага да доливаш по-малко Аз моята я настъпвам доста - колкото може, и масло почти не пипа, но незнам какви са нормалните загуби на масло за тоя мотор.
                        Огнян Стойнев - Сватбен фотограф

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ogi100 Покажи съобщение
                          То и аз съм го направил това,макар че цапа съвсем малко, ръгнах го в един кръгъл отвор към калника. Но това е само за да не цапа филтъра, не помага да доливаш по-малко Аз моята я настъпвам доста - колкото може, и масло почти не пипа, но незнам какви са нормалните загуби на масло за тоя мотор.
                          мен масло не ми губи...само ми цапа тръбите след филтъра.За щастие точно преди дебитомера и филтъра на 156-цата тръбата е във формата на обърнато U и маслото не може да мине...
                          Само дето така както хвърля масло, маслото ходи по турбото и после по кулера и се прее*ава цялата работа...
                          Аз съм сигурен, че който и да си отвори кулера от тука с 2ките, всичките ще са пълни с масло, както беше моя на Делтата...
                          Last edited by Satanism; d.m.y г., 11:33.
                          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                          OEM & Ventura Garage
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                            мен масло не ми губи...само ми цапа тръбите след филтъра.За щастие точно преди дебитомера и филтъра на 156-цата тръбата е във формата на обърнато U и маслото не може да мине...
                            Само дето така както хвърля масло, маслото ходи по кулера и после по турбото и се прее*ава цялата работа...
                            Аз съм сигурен, че който и да си отвори кулера от тука с 2ките, всичките ще са пълни с масло, както беше моя на Делтата...
                            Аз съм я замислил тая операция, че до сега не съм го чистил кулера...само трябва да е хубаво времето и да имам свободни няколко часа и ще видим за какво иде реч
                            Огнян Стойнев - Сватбен фотограф

                            Comment


                            • #15
                              Може ли някой да ми обясни, защо колата връща масло по въздухопроводите? С каква цел е тая работа?
                              Lexus IS200

                              Comment

                              Working...
                              X